onsdag 16 december 2009

Jobbigt

Är det mesta nu känner att orken inte finns. Oroar mig massa in för min underbara älskade makes operation i jan . Han har en stor godartad tumör inne i örat den ska bort och det blir en stor operation . Kommer att få ligga på sjukhuset i ca 10 dagar och sedan sjukskriven i ca 2 månader. Att vara i från den man älskar i så mänga dagar är inget jag vart någonsin och att han sedan ska genom gå en operation som ska ta bort denna godartade tumör som ligger långt in i örongången och trycker på hjärnan gör att allt nu känns jklt surt. Trodde att vi haft vår del av allt men icke sa nicke visst faan ska vi drabbas igen. Min älskade make du har förgyllt mitt liv med massa underbara stunder som kommer bli ännu flera.Jag älskar dej så jkla mycket du är mitt allt tillsammans med våra underbara rara barn

Inga kommentarer: