tisdag 4 september 2007

Jaak

Vilken dag det var i går ,känns i huvudet i dag.
Nej det var ej fest även om det låter så.
Först så skicka fritis hem kidzen 1 timme för tidigt och här var ingen hemma som tur är bor mormor i närheten och de gick dit ,men detta är ej första gången detta sker och jag blir bara argare och argare. Sen så hade drutten gympa i går och personalen hade skyndat dem så han glömde glasögonen i omklädningsrummet till saken hör att de ej har gympasal på skolan utan får åka en bit dit,tror ni att nån ringer och berättar det nej det var det ej ,utan hade en ledsen son som vet att vi sagt att han måste vara rädd om dem för de är dyra, som tur var fick jag tag i personal på skolan där glasögonen var glömda så nu finns de på expeditionen ,vem vet vad som hade hänt med dem annars.
Sen hade en kille i klassen tagit limstift och dragit över druttens tröja då brast allt jag vart galen skrev brev till fröken i dag som inte var det snällaste.
Men det bryr jag mig inte om.
Lite positivt fanns med vi gick till slutspel i speedwayen så nu blir det en hemma match till

Inga kommentarer: