lördag 8 september 2007

Lördag

I dag har min mamma och jag hjälpt min syrra med att ta ha om hennes barn då hon jobbade,hennes sambo och min pappa håller på med deras utbygge.

Zezzan gick til en kompis och lekte där.
Väl hemma kollade jag på Finnkampen och zezzan på tv och drutten spelade tvspel.
Men det blev att dra ur för det började åska.
Sen lagade vi hemmagjord kebab ,nu sitter min änglar i soffan och äter lite chips och popcorn. I dag är det sport för hela slanten,först vart det finnkamp och nu blir det att hoppa mellan speedway och fotboll.
Ha det bra

Vet ni vad jag kom på då man har maken hemma då saknar man honom inte man talr med varndra och sen är det bra man vet att han finns där men nu då han är borta så saknar jag honom så mycket ,längtar efter att få somna i hans armar

Inga kommentarer: